Законопроект про вільну економічну зону в Миколаєві, розроблений ОПОЗИЦІЙНИМ БЛОКОМ, і реалізація програми Олександра Вілкула сприяють розвитку суднобудівної промисловості України. Про це в ефірі програми «Добрий вечір» на «НІС-ТВ» заявив керівник фракції ОПОЗИЦІЙНОГО БЛОКУ в Миколаївській міськраді Ігор Дятлов.
Він зазначив, що фракція ОПОЗИЦІЙНОГО БЛОКУ у Верховній Раді розробила Законопроект №10059 «Про державну підтримку суднобудівної промисловості України», який покликаний реанімувати суднобудівну галузь. Зокрема, мова йде про спеціальну економічну зону «Миколаїв» і створення в Миколаївській області технопарку, який спеціалізується на суднобудуванні. Автори законопроекту – опозиціонери Олександр Вілкул, Дмитро Колєсніков, Костянтин Павлов і Андрій Гальченко.
Депутат нагадав, що на початку 2000-х рр. вільні економічні зони діяли на території Миколаєва, і тоді суднобудівні заводи отримали «друге дихання» – зайшли голландські інвестори, і сфера почала розвиватися. І все це можна повторити зараз, навіть з великим успіхом. Навіть зараз, незважаючи на відсутність належної державної підтримки від нинішньої влади, Чорноморський суднобудівний завод у березні спустив на воду нове судно за голландським замовленням.
«Чорноморський суднобудівний завод спустив танкер водотоннажністю 5 тисяч тонн, близько 110 метрів в довжину. Я вважаю, це величезна подія для Миколаєва. Якщо на наших суднобудівних заводах займаються не тільки судноремонтом, а й почали будувати танкери, це означає, що місто Миколаїв має всі перспективи повернути собі звання суднобудівної столиці. І після перемоги Вілкула та ОПОЗИЦІЙНОГО БЛОКУ це точно відбудеться», – резюмував Ігор Дятлов.