Володимир Гусак: «Укрзалізниці» необхідно сконцентруватися на поліпшенні своєї ефективності, а не на підвищенні тарифів

Володимир Гусак: «Укрзалізниці» необхідно сконцентруватися на поліпшенні своєї ефективності, а не на підвищенні тарифів

Чергове зростання тарифів на вантажні залізничні перевезення призведе до того, що компанії будуть шукати альтернативні способи транспортування своєї продукції. Про це в інтерв'ю DATA.UA розповів народний депутат від ОПОЗИЦІЙНОГО БЛОКУ, член Комітету Верховної Ради України з питань транспорту Володимир Гусак.

«Збільшилися автомобільні перевезення, що дуже сильно вдарило по українським дорогам, особливо на півдні. Багато зерна сьогодні везуть не залізницею, а автомобільним транспортом. Кілька років ми спостерігаємо тенденцію, що слідом за підвищенням тарифів падає обсяг перевезень. В результаті, «Укрзалізниця» бачить, що вона не отримала того прибутку, який чекала і знову підвищує тариф», - говорить він.

За словами народного депутата, «Укрзалізниці» необхідно сконцентруватися на поліпшенні своєї операційної ефективності, а не на підвищенні тарифів на вантажні перевезення.

 «Турбує, що «Укрзалізниця» постійно наголошує на підвищенні тарифів. Потрібно віддати належне, нинішнє керівництво «Укрзалізниці» навчилося дуже добре аргументувати підвищення тарифів, але необхідно також підвищувати операційну ефективність. Якщо збільшити оборот вагонів, вчасно ремонтувати локомотиви, тепловози, електровози, то можна знайти десятки мільярдів гривень і не потрібно підвищувати тарифи, які сьогодні б'ють по всій економіці країни», - говорить він.

Нагадаємо, що за минулий рік обсяги перевезень зерна залізницею знизилися на 11%.

Раніше «Укрзалізниця» заклала в фінансовий план підвищення тарифів на вантажні перевезення відповідно до рівня індексу цін виробників за підсумками 2018 року. Так, з 1 лютого 2019 року підвищення тарифу передбачено на 16,6%, з 1 квітня - на 2,5%, з 1 липня - на 5% і з 1 жовтня - на 7,5%.

11 лютого 2019 13:01
'site2018:subscribe.form' is not a component