Борис Колесніков показав українським студентам найбільший харчовий форум в Німеччині

Борис Колесніков показав українським студентам найбільший харчовий форум в Німеччині

Тридцять переможців всеукраїнського проекту «Харчові технології 2019» провели чотири насичених дні в Кельні, де знайомилися з містом та німецькими традиціями, а також з інноваціями в харчовій галузі на масштабній галузевій виставці ISM 2019. Поїздка стала можливою завдяки Фонду Бориса Колеснікова, який ініціював і реалізував освітній конкурс для тисячі цілеспрямованих студентів харчових вузів, а кращих з них нагородив сертифікатом на відвідування престижного європейського форуму.

З 27 по 29 січня в рамках ISM 2019 майбутні українські технологи і кухарі-кондитери вивчали останні досягнення світової харчової сфери, асортимент товарів, нові смаки, технології виробництва солодощів і снеків; проходили майстер-класи; ставали безпосередніми учасниками кулінарних шоу. Цього року у форумі взяли участь 1700 експонентів з 76 країн світу: як лідери ринку (Barcel, Lambertz, Sölen, Colombina, Sorini, Ricola, Kambly), так і новачки, представники дрібного і середнього бізнесу. Серед учасників були і 32 виробника з України, продукція яких не поступається європейським конкурентам.

Переможців конкурсу «Харчові технології» здивувала різноманітність смаків і видів цукерок, шоколаду, закусок, печива, а також унікальні поєднання і акценти: фіолетові бурякові чіпси, круасани з активованим вугіллям, рожевий шоколад і шоколад з морською сіллю, попкорн з зеленого чаю, цукерки з золотом, велика кількість халяльних і кошерних страв, сухі смузі. За словами студентів, стати гостями настільки масштабного заходу − не лише престижно, а й вкрай важливо для майбутніх фахівців.

«ISM − це майданчик, де зустрічаються виробники, дистриб'ютори та преса. Завдяки Фонду Бориса Колеснікова, студенти з усіх куточків України опинилися в місці, де на будь-який попит знайдеться своя пропозиція, і де за кілька днів можна ознайомитися з глобальним зрізом ринку солодощів і закусок. Виставка оголосила тренди галузі 2019 року, було приємно дізнатися про них першими. Для себе ми відзначили, що мода на цукор пішла, а в фокусі виявилися органічні, вегетаріанські, веганські продукти, без глютену, цукру і жиру або зі зниженим їх вмістом, з натуральними і екзотичними добавками. Варто відзначити українських експонентів, товари яких відповідають світовим стандартам і вимогам часу. Наша група з особливою гордістю відвідувала стенди земляків», − розповіла Валерія Скуйбіда, переможниця конкурсу з київського Національного університету харчових технологій.

У тому, що українській молоді необхідно систематично відвідувати провідні закордонні виставки, впевнений Президент благодійного Фонду Борис Колесніков. Він приєднався до студентів на ISM 2019, разом вони побували біля вітрин з продукцією гігантів ринку, а також обговорили стан вітчизняної галузі.

«ISM − найбільша галузева виставка в світі, тут можна отримати консультацію з будь-якого питання. І чим більше нашої молоді буде сюди приїжджати, тим більше ми будемо впевнені в майбутньому наших дітей. Якби проводилися чемпіонати світу серед студентів-харчовиків, я впевнений, що перші 10 місць належали б Україні. Кращих за наших технологів в світі немає. Вони перейняли деякі речі з радянської школи, яка була на дуже високому рівні, і додали до цього знання про сучасні виробництва. На виході ми отримуємо кращих фахівців − таких, як переможці нашого конкурсу «Харчові технології». Тепер потрібно, щоб ми побудували економічну модель, в якій вони будуть затребувані», − зазначив Борис Колесніков.

Фонд підготував для майбутніх харчовиків і цікаву екскурсію по Кельну. Діти відвідали Кельнський собор, собор святого Мартіна, Ратушу, Площу Старий Ринок, Музей парфумів, Міст Гогенцоллернів. Крім того, на них чекав візит до Музею шоколаду, по експонатах якого можна простежити історію шоколаду від збору какао-бобів до пакування солодощів.

«У Музеї ми побачили, як ростуть какао-дерева і тропічні рослини, на музейній фабриці спостерігали за всіма етапами виготовлення шоколаду. Ознайомилися з його історією та виробництвом, першої рекламою, побачили старі шоколадні автомати, колекційні етикетки і упаковки тих часів, коли шоколад був доступний лише заможним людям», − розповіла Поліна Школьникова, переможниця конкурсу з Харківського державного університету харчування та торгівлі.

Нагадаємо, Фонд Бориса Колеснікова 10 років надає підтримку творчій та цілеспрямованій молоді з метою допомогти молодим фахівцям відвідати найбільші галузеві заходи за кордоном, перейняти досвід західних колег і привезти його в рідну Україну.


29 січня 2019 18:23
'site2018:subscribe.form' is not a component