Олександр Вілкул: Щоб дороги стали нормальними, буде посилена відповідальність і чиновників, і будівельних компаній

Олександр Вілкул: Щоб дороги стали нормальними, буде посилена відповідальність і чиновників, і будівельних компаній

«Прес-конференцію глави «Автодору» про рекордні 35 млрд на ремонт доріг треба проводити тут, в Херсонській області. Хоча не факт, що з такими ямами він сюди доїде. І таких доріг з ямами не злічити. Причина одна – непрофесіоналізм влади, корупція і відсутність відповідальності», – заявив Олександр Вілкул, народний депутат від ОПОЗИЦІЙНОГО БЛОКУ – Партії миру та розвитку на зустрічі з людьми в Херсонській області.

«Я посилю відповідальність і чиновників, які явно не без інтересу для себе розподіляють мільярди народних грошей, і будівельних компаній, які роблять ці дороги з бруду і тирси так, що перший дощ або сніг їх руйнує. Друге – сучасні технології. І будуть нормальні дороги», – підкреслив лідер опозиції.

Українські дороги входять в ТОП найгірших доріг світу. У рейтингу від Global Competitiveness Index за якістю доріг Україна зайняла 130 місце з 137. Гірше українських дороги лише в Парагваї, Ємені, Гвінеї, Мадагаскарі, Гаїті, Конго і Мавританії.

Олександр Вілкул зазначив, що весь 2018 рік влада рапортувала про успіхи в дорожніх ремонтах. За минулий рік на ремонти було витрачено понад 35 млрд грн. Але це були в основному «ямкові» ремонти і укладання асфальту. І весь цей ремонт «зійшов разом зі снігом».

Крім того, народний депутат повідомив, що в рамках децентралізації влада передала частину дорожньої мережі (понад 123 тис. км) на баланс облдержадміністрацій. Але гроші на їх ремонт не виділила. У структурі дорожнього фонду 35% коштів йдуть на місцеві дороги, 65% – на дороги державного та міжнародного значення.

«До влади прийшли ті, хто навіть провести ремонти на виділені гроші не можуть. Наприклад, в Луганській області витратили 46% передбачених коштів, в Одеській – 57%, в Тернопільській – 64%, в Миколаївській – 69%», – підкреслив народний депутат.

Олександр Вілкул особливо акцентував на необхідності відновлення і розвитку інфраструктури. Без якісних доріг неможливо використовувати унікальний транзитний потенціал України. А це сотні мільйонів гривень упущеної і недоотриманого вигоди для країни.

14 лютого 2019 16:45
'site2018:subscribe.form' is not a component